Liczba wyników: 4153
Weber Shandwick, międzynarodowa firma PR, opublikowała wyniki najnowszych badań, z których wynika, że firmy mogą zyskać istotną przewagę nad konkurencją poprzez tworzenie programów marketingowych skierowanych do pokolenia baby-boomers i wykorzystujących ich sieć kontaktów.
Czy w Polsce mamy do czynienia z epidemią otyłości? Trudno na tak postawione pytanie jednoznacznie odpowiedzieć, tym bardziej, że nie dysponujemy najświeższymi, wiarygodnymi źródłami informacji. Skoro zatem nie jesteśmy pewni, to może warto zadać sobie pytanie: czy grozi nam epidemia otyłości? Wiele wskazuje na to, że tak.
Grypa czy przeziębienie o tej porze może dopaść każdego z nas i każdy z nas ma swoje ulubione, przekazywane często z pokolenia na pokolenie, sposoby walki z tymi chorobami.
Fundacja Dajesz Pracę PL wraz z firmą DEMO Effective Launching przygotowały kampanię społeczną mającą na celu nauczenie Polaków przywiązywania się do rodzimych produktów, a przez to osłabić skutki światowego kryzysu finansowego na polskim rynku. Akcja prowadzona pod hasłem „Bądźmy dumni z polskich produktów” ruszy jeszcze w pierwszym kwartale 2009 roku.
Kto z nas nie marzy o egzotycznych wakacjach, zwłaszcza w środku szarej, polskiej zimy? Wielu z nas rekompensując sobie to nierealne marzenie, sięga po dostępne w każdym markecie i warzywniaku soczyste pomarańcze, słodkie mandarynki i dojrzałe banany. Mało kto zastanawia się jednak, jak to możliwe, że te tropikalne owoce, pokonały w transporcie tysiące kilometrów, a wyglądają tak, jakby dopiero co zerwane zostały z drzewa.
Okres przedświąteczny to czas zakupów, wyjazdów z domu oraz związanego z tym zamieszania. W tych dniach ciągłego pośpiechu pamiętajmy, że okazja czyni złodzieja, dlatego też nie dajmy mu żadnych szans.
Fundacja Świętego Mikołaja zebrała już 447 754 zł na Fundusz Edukacyjny stworzony w ramach kampanii „Grunt to rodzina”. Ogólnopolska kampania promocyjna na rzecz rodzinnych domów dziecka potrwa do końca grudnia.
Prawie dwa miliony Polaków zrobi w tym roku zakupy świąteczne w Internecie. Z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC wynika, że sklepy online obsłużą w okresie świątecznym o 65% więcej klientów niż przed rokiem. Wśród kupowanych w Internecie prezentów najwięcej jest kosmetyków, odzieży, książek i filmów oraz zabawek.
Polska jest szóstym co do wielkości rynkiem zbytu leków w Europie, popyt na leki systematycznie rośnie; w ciągu kilkunastu lat zanotowano prawie czterokrotny jego wzrost w ujęciu wartościowym. Lubimy się leczyć - pod względem liczby opakowań przypadających na głowę statystycznego mieszkańca zajmujemy po Francji drugie miejsce w Europie.
9 lat temu obowiązek zapisu do OFE skłonił wielu ludzi do podjęcia nie do końca świadomej decyzji, ponieważ nie mieli oni możliwości weryfikacji działalności poszczególnych funduszy emerytalnych, startujących dopiero ze swą działalnością w Polsce. Obecnie sytuacja wygląda zupełnie inaczej i osoba, przed którą stoi dylemat pozostania w swoim funduszu lub wyboru OFE może już ocenić, który fundusz radzi sobie najlepiej. Im dłuższy okres funkcjonowania OFE, tym więcej osób decyduje się na zmianę funduszu.
Migrena – większe dawki kwasu acetylosalicylowego pomagają uchronić się przed atakami