Liczba wyników: 4085
Chudniesz w zgodzie z naturą bez żadnych skutków ubocznych ani efektu jo-jo - to jedno z haseł promujących produkty z Zielarni Ojca Klimuszko. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznała, że reklama ta wprowadzała konsumentów w błąd.
Pod koniec czerwca zainaugurowano kampanię „GMO - z czym to się je?" przygotowaną przez Instytut Spraw Obywatelskich. Jej celem jest informowanie konsumentów o zagrożeniach związanych ze stosowaniem i spożywaniem produktów powstających z wykorzystaniem roślin modyfikowanych genetycznie (GMO).
Chorym psychicznie należy się szacunek. Tymczasem w Polsce powszechnie funkcjonują stereotypy postrzegania osób cierpiących z powodu chorób psychicznych. To sprawia, że wielu ludzi rezygnuje z wizyty u lekarza - obawiają się reakcji otoczenia.
TNS OBOP opublikował wyniki tegorocznej edycji rankingu PremiumBrand, oceniającego reputację marek i firm funkcjonujących na polskim rynku. Marką Najwyższej Reputacji w Polsce ponownie została telewizja TVN. Zdobyła ona dodatkowo nagrodę specjalną w kategorii „Marka Najbardziej Zaangażowana Społecznie".
Kapituła konkursu „Firma z sercem" ogłosiła, które firmy najlepiej dbają o zdrowie swoich pracowników. Laureaci otrzymają w nagrodę pakiety bezpłatnych konsultacji kardiologicznych.
Najnowsze badania wykazały, że około 1,5 mln polskich mężczyzn w wieku 50 lat cierpi z powodu wstydliwego, jak się okazuje, problemu - zaburzeń erekcji. To problem, który dotyka wszystkich grup wiekowych, a jego występowanie narasta wraz z wiekiem.
Tradycyjnie kobietom w Polsce przypisywało się postawę troskliwych żon i matek, których głównym priorytetem jest dbanie o dom i zapewnienie bezpieczeństwa rodzinie. Czy rzeczywiście tak jest? Czy nie zmienia się to wraz z coraz częstszą aktywnością zawodową kobiet i poprawiającą się sytuacją materialną?
Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie przez agencję IQS & Quant Group aż 80% Polaków nie ma ubezpieczenia na życie. I to wbrew pozorom nie dlatego, że jest za drogie czy też niepotrzebne. Po prostu się tym nie interesujemy.
Sandwich generation, to pokolenie, do którego należą osoby posiadające starzejących się rodziców i dorastające dzieci. Liczba jego członków zaś, tj. osób w wieku pięćdziesięciu kilku czy sześćdziesięciu kilku lat, rośnie (to wynik znacznego przyrostu naturalnego sprzed kilku dekad), znaczące zatem stają się problemy specyficzne dla tejże generacji. Co ich trapi? Zwykle znajdują się w finansowych i emocjonalnych „kleszczach", pisze Sharon O'Brien na seniorlivingabout.com.
Kłopoty ze snem mają negatywny wpływ nie tylko na sposób naszego funkcjonowania za dnia, naukowcy odkryli bezpośredni związek między zaburzeniami snu i niektórymi kłopotami ze zdrowiem. Jeśli bezsenność stanowi problem nie sporadyczny, ale regularny lub permanentny, może być nie tylko objawem chorób somatycznych i psychicznych lecz także współprzyczyną pojawienia różnorodnych dolegliwości.
Serce w doskonałej formie: ziołowe wsparcie dla układu krążenia