Liczba wyników: 703
Zamożni, luzacy, zadłużający się, odpowiedzialni, a także wolne ptaki – to pięć grup, na jakie – ze względu na stosunek do własnych finansów i zobowiązań – podzielić można polskie społeczeństwo. Z badania przeprowadzonego na zlecenie Krajowego Rejestru Długów przez TNS Polska rysuje się właśnie taka finansowa typologia Polaków.
Pewna Amerykanka potrzebowała przeszczepu nerki. Ogłosiła to na tylnej szybie swojego samochodu i znalazł się człowiek, który chce zostać dawcą.
Rozmowa z pisarką Izabelą Pietrzyk - o samotnych ryczących czterdziestkach, życzliwej choć odmiennej Rosji, życiowym optymizmie i szampańskim nastroju.
Niskie temperatury na zewnątrz, suche powietrze w środku – zima nie oszczędzała skóry. Przesuszona i szara potrzebuje silnego złuszczania i regeneracji – teraz jest na to najlepszy moment.
Absolutnie szalony debiut! Maciej Bochniak trochę się z disco polo śmieje, ale jednocześnie daje mu się uwieść. Na "Disco Polo" dobrze bawić się powinni zarówno ci, którzy tej muzyki słuchają, jak i ci, dla których kojarzy się ona z wszystkim, co najgorsze w naszej kulturze.
Aż 1/4 Polaków ma obawy przed dokonywaniem płatności za pośrednictwem Internetu – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Optima. Pomimo niewątpliwych zalet płynących z bankowości wirtualnej część społeczeństwa w dalszym ciągu nie ma zaufania do internetowych rozwiązań finansowych.
Jak wykazały badania, media społecznościowe mogą pomóc w pokonywaniu samotności i poprawić stan psychiczny użytkowników. Okazuje się jednak, że czasem sprzyjają problemom psychicznym, w tym depresji.
Kolejny aktor zgodził się na występ w reklamie, która wymagała od niego sporego dystansu oraz poczucia humoru. Pierce Brosnan wystąpił w reklamie samochodu Kia.
Już niedługo Polacy zaczną przeglądać oferty linii lotniczej, w celu kupienia biletów, które wykorzystają w czasie długich weekendów w kwietniu i maju. Warto wiedzieć, że przesuwając wyjazd o jeden dzień lub tydzień można zaoszczędzić nawet ponad połowę ceny biletu.
W Polsce, pomimo stale malejącej liczby zachorowań na raka szyjki macicy, odnotowuje się jeden z wyższych wskaźników umieralności wśród państw Europy Centralnej. Oznacza to, że wśród Polek rośnie świadomość regularnych badań profilaktycznych. O ich konieczności przypominają organizatorzy kampanii „Dla niej. Możemy więcej” w Tygodniu Profilaktyki Raka Szyjki Macicy.
Atopowe zapalenie skóry wiąże się z wieloma innymi dolegliwościami