Liczba wyników: 461
Choroby tarczycy to problem, który z roku na rok dotyka coraz większej części polskiego społeczeństwa. W ciągu ostatnich 7 lat ilość sprzedaży opakowań leków na tarczycę wzrosła o 2,4 mln, co dało wzrost wartości sprzedaży o 30 mln złotych.
Zima to czas, kiedy obserwujemy znaczny wzrost zachorowalność na schorzenia nosa, a co za tym idzie zwiększony popyt na odpowiednie leki. W ciągu ostatnich pięciu lat ilość sprzedanych produktów stosowanych w schorzeniach nosa zwiększyła się, o blisko 40%.
Nachodzeni w domach przez akwizytorów, odmawia się im rozpatrzenia reklamacji, próbuje się wymuszać podpisanie niechcianej umowy – to tylko niektóre problemy konsumentów III wieku, czyli seniorów. Prawie 20 proc. naszego społeczeństwa to osoby starsze – grupa społeczna w szczególności narażona na nieuczciwość przedsiębiorców.
Producenci wiedzą, jak niepostrzeżenie podwyższyć cenę. Po prostu zmieniają opakowanie. Czasem okazuje się też, że kupując malutki krem w ogromnym pudełku, płacimy za... powietrze. Zauważymy to tylko, jeśli będziemy się czujnie przyglądać, co wkładamy do koszyka.
Nagroda już czeka. Wystarczy jeden sms. Przelew zostanie zrealizowany. Takie wiadomości dostaje wiele osób. Ile z nich otrzymało gwarantowaną nagrodę? Z tym bywa różnie. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi obecnie osiem postępowań dotyczących konkursów smsowych i wszczął właśnie kolejne.
Polacy znacznie częściej niż użytkownicy mobilnego internetu w innych krajach europejskich wyszukują informacje za pomocą telefonu komórkowego, a upodobanie do mediów mobilnych negatywnie wpływa na na korzystanie z mediów tradycyjnych - wynika z opublikowanego przez Orange badania „Mobile Exposure 2010”.
Europ Assistance we współpracy z Instytutem Badawczym Cercle Sante przeprowadziła badanie Health Barometre dotyczące oceny służby zdrowia wśród mieszkańców Niemiec, Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Austrii, Stanów Zjednoczonych i Polski. Wśród wymienionych krajów Polacy najgorzej oceniają system opieki zdrowotnej w swoim kraju.
"Dużo, tanio, Tesco" - slogan znanej sieci supermarketów nabiera nowego znaczenia, bo w brytyjskich placówkach będzie można kupić Viagrę za połowę ceny i bez recepty...
Turystyka zdrowotna to coraz popularniejszy, ogólnoświatowy trend. Coraz więcej osób planując wyjazd, chce przy okazji zatroszczyć się o zdrowie i urodę. W swoje plany wakacyjne wplatają więc wizytę w SPA, czy u lekarza, tak by jednocześnie zregenerować ciało i duszę.
Ufaj rozsądkowi, rzadziej emocjom. Porównuj oferty w wielu sklepach. Sprawdzaj cenę zarówno na metce, jak i przy kasie - o prawach i obowiązkach korzystających z sezonowych obniżek przypomina Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.