Liczba wyników: 4040
Kapitan Ameryka ma się świetnie, Steve Rogers nieco mniej, gdyż nie może przystosować się do świata XXI wieku. Gdy świat ten potrzebuje jednak pomocy, nie będzie się zastanawiał.
Osoby w średnim wieku, które mają w swoich domach pleśń, cechują się wyższym ryzykiem astmy.
Problematyka wieku dojrzałego i przygotowania się na niego, a także działania przeciwko dyskryminacji seniorów znajdują się w centrum uwagi programu „Oswajanie starości”. Druga seria programów ruszajuż 27 kwietnia.
Palenie papierosów zwiększa ryzyko nawrotu gruźlicy.
Otyłość wiąże ze znaczną liczbą problemów zdrowotnych, w tym z chorobami układu krążenia, rakiem i cukrzycą. Coraz więcej otyłych ludzi zaś doświadcza poważnych problemów z samodzielnym powrotem do normalnej wagi. Stąd zwiększa się popularność chirurgii bariatrycznej, która pomaga uchronić się przed rozmaitymi chorobami, w tym przed rakiem endometrium.
Nieświeży oddech to problem, który powstrzymuje przed kontaktami z innymi i zawstydza. Dowiedz się, co powoduje dolegliwość i jak się jej pozbyć.
Zdjęcia chorych płuc i inne rodzaje graficznych ostrzeżeń na opakowaniach papierosów mogłoby zmniejszyć liczbę palaczy i uratować wiele żyć.
Sejm przyjął nowelizację ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Cześć zmian obejmie między innymi wsparcie dla bezrobotnych w wieku 50+, choć ustawa zasadniczo skupia się na zwalczaniu bezrobociew wśród osób młodszych.
Nauka języków bywa trudna i staje się wyzwaniem zarówno dla młodzieży szkolnej, studentów, jak i ludzi dorosłych. Jednak dziś, w dobie podróżowania i mobilności, nawet osoby starsze muszą często od początku nauczyć się mówić w obcym języku. Istnieje szereg technik, które mogą ułatwić proces nauczania, a co więcej – uczynić go skutecznym i… zabawnym. Prezentujemy kilka z nich.
Reklamy działają na konsumenta na różne sposoby, np. odwołują się do zmysłów, wartości rodziny czy idealnego obrazu samego siebie. Bardzo łatwo łapiemy się na te haczyki. Badania pokazują, że 80 proc. konsumentów ulega przekazom reklamowym.