Liczba wyników: 2307
Co piąta brytyjska firma została założona przez osobę po 50- tym roku życia. Większość dojrzałych przedsiębiorców żałuje, że nie podjęła decyzji o rozpoczęciu samodzielnej działalności wcześniej.
Reklama otacza nas niemal wszędzie: jest w telewizji, radiu, prasie, na autobusach, tramwajach i miejskich billboardach. Aby dowiedzieć się, jaki wizerunek seniora funkcjonuje w reklamie prasowej w Polsce przeanalizowano reklamy pochodzące z sierpnia i września tego roku. Analizy tej dokonała - na zlecenie Fundacji na Rzecz Kobiet JA KOBIETA - Agnieszka Łapacz, Project Manager Międzynarodowej Wystawy Aktywnych Seniorów „Złote Marzenia” pod honorowym patronatem Ambasady Finlandii w Warszawie.
Zespół artystyczny "Pół słowem, pół gestem", jako jedna z trzech polskich grup teatralnych zakwalifikował się na Międzynarodowy Festiwal Twórczości Artystycznej Osób Niepełnosprawnych pt. "Słoneczny Promień", który odbędzie się w dniach 22-26 października w Kijowie. Wraz z pozostałymi siedemnastoma innymi zespołami artystycznymi będzie reprezentował państwa Europy Środkowo-Wschodniej.
Urok życia polega w dużym stopniu na tym, że wielu wydarzeń nie jesteśmy w stanie przewidzieć. Zaskakują nas nasze własne decyzje, w zdziwienie nierzadko wprawiają nas także życiowe wybory naszych najbliższych. Jedną z bardziej zaskakujących informacji jakie zdarza się usłyszeć dzieciom jest wiadomość, iż samotni dotychczas rodzicie postanowili dzielić z kimś życie.
Członkowie zespołu Led Zeppelin zapowiedzieli, że zagrają w Londynie podczas imprezy dedykowanej pamięci Ahmeta Erteguna, założyciela wytwórni Atlantic. Artyści nie wykluczają także, iż powstanie nowa płyta.
Nagrodę Literacką NIKE 2007 otrzymał Wiesław Myśliwski za „Traktat o łuskaniu fasoli”. Pisarz odebrał tę nagrodę po raz drugi, jego wcześniejsza powieść „Widnokrąg” wygrała pierwszą edycję konkursu.
2 października br. w Centrum Edukacyjno-Terapeutycznym przy Centrum Onkologii w Warszawie odbyła się konferencja prasowa podsumowująca Ogólnopolski Program Edukacyjny „Rak piersi od A do Z”. W ramach projektu, który rozpoczął się w 2006 roku, zorganizowano regionalne spotkania edukacyjne w dziesięciu miastach. Po raz pierwszy specjaliści wyruszyli w Polskę, angażując lokalne społeczności. W 2008 roku w ramach Programu odbędą się kolejne trzy seminaria. Przedsięwzięcie, zainicjowane przez Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa – Centrum, zostało objęte patronatem Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” oraz Polskiej Unii Onkologii. Spotkanie prasowe zainaugurowało obchody „Października – Ogólnopolskiego Miesiąca Walki z Rakiem”.
Niemal 2,5 miliona dorosłych Amerykanów w ciągu minionego miesiąca korzystało z internetowych serwisów randkowych. Bardzo chętnie na spotkania umawiają się za pośrednictwem sieci osoby po 50- tym roku życia.
Marsz Różowej Wstążki, organizowany przez Narodową Koalicję do Walki z Rakiem, jest manifestem, iż z rakiem piersi można wygrać. Przedsięwzięcie ma na celu uświadamianie kobiet, iż podejmowanie działań profilaktycznych stanowi konieczność. Wykrycie choroby w najwcześniejszych stadiach umożliwia jej całkowite wyleczenie i prowadzenie normalnego życia.
W sobotę 29 września 2007 firma kosmetyczna Avon wraz ze Stowarzyszeniem Amazonki Warszawa - Centrum i firmą Samsung zapraszają mieszkańców Warszawy (ale nie tylko) na Marsz Różowej Wstążki. Celem imprezy będzie szerzenie wiedzy na temat raka piersi oraz wyrażenie solidarności ze wszystkimi chorymi na nowotwór, który rocznie dotyka ponad 13 000 Polek.