Liczba wyników: 2090
Rzetelny fachowiec to gwarancja sukcesu. Znalezienie właściwej osoby jest jednak trudne i może zabrać dużo czasu. Dlatego najlepiej szukać informacji w Internecie.
Planowanie urlopu zawsze jest na Twojej głowie? Za każdym razem starasz się znaleźć coś wyjątkowego, jednak ciężko wyszukać niecodzienny wyjazd, kiedy wszystkie biura podróży polecają te same miejsca i atrakcje. Zastanawiasz się, co robić? Oto kilka wskazówek z rodzimego podwórka.
Zakupy grupowe to jedno z najszerzej komentowanych ostatnio zjawisk w polskim internecie. Wg badania PBI z grudnia 2010 roku zasięg serwisów zakupów grupowych sięga już blisko 18%, a łączna liczba ich użytkowników wynosi prawie 3,2 mln. Co więcej popularność tej formy kupowania w sieci ciągle rośnie.
Seniorzy kupujący w sieci to zdecydowanie najmniejsza grupa e-konsumentów pod względem wieku. Według badania przeprowadzonego przez Ceneo.pl osoby powyżej 55 roku życia stanowią 4,2% użytkowników porównywarki. Serwis przeprowadził na swoich stronach ankietę, w której udział wzięło 500 osób ze wskazanej grupy wiekowej.
Najczęściej psują się nam buty, odzież, sprzęt RTV i AGD. Niezadowoleni jesteśmy także z usług telekomunikacyjnych i finansowych. Dlatego coraz częściej skarżymy się na nieuczciwych sprzedawców do rzeczników konsumentów. W 2010 roku udzielili oni ponad 386 tysięcy porad, podczas gdy zaledwie rok wcześniej prawie 350 tysięcy, a w 2008 roku - ponad 300 tysięcy.
Używanie prezerwatyw, profilaktyczne podawanie leków antyretrowirusowych po ryzykownym kontakcie seksualnym i testowanie w kierunku zakażenia HIV - te trzy zasady powinien znać każdy.
Jak nowe technologie mogą nam pomóc w zarządzaniu czasem? Aby twórczo działać, pracować oraz rozwijać się, trzeba pamiętać szczególnie o czasie wolnym i to właśnie z niego czerpać energię.
Dojrzali Amerykanie coraz intensywniej szukają potencjalnych partnerów na portalach społecznościowych i specjalnie im dedykowanych stronach randkowych. Kiedy już znajdą miłość, nie obawiają się stanąć na ślubnym kobiercu.
Zapytani, co najbardziej kojarzy nam się z Francją, wielu z nas najprawdopodobniej odpowie moda, sery i oczywiście... wino. Wyniki nowych badań wskazują jednak, że zamiłowanie Francuzów do wina może tracić na wyrazistości, bowiem coraz większa liczba mieszkańców Francji przestaje się identyfikować z trunkiem spopularyzowanym przez greckiego boga Dionizosa. Odkrycia zaprezentowane w czasopiśmie International Journal of Entrepreneurship and Small Business wskazują na ostateczny zanik przekazywania tradycji francuskich win kolejnym pokoleniom.
Według badań przeprowadzonych przez Instytut Turystyki w pierwszym kwartale 2011 roku o jedną czwartą wzrosła liczba wyjazdów krajowych w stosunku do roku poprzedniego. Coraz częściej również decydujemy się na organizowanie wyjazdów krajowych we własnym zakresie - aż 91 procent z nas wybiera taki właśnie sposób spędzania wakacji.