Liczba wyników: 1832
Jesienne dni nie zawsze są słoneczne i kolorowe, często pogoda zniechęca do wychodzenia z domu. Długie, ponure i deszczowe wieczory mogą pogorszyć nasze samopoczucie. Warto jednak wiedzieć, kiedy zły nastrój i brak sił to chandra a kiedy początek poważnej choroby.
Z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Starszych, w niedzielę, 30 września, w Warszawie odbędzie się piknik w Ogrodzie Saskim. Patronat nad imprezą objęła Prezydent m. st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.
Mieszkańcy rozwiniętych regionów coraz częściej sięgają po środki przeciwbólowe, zapotrzebowanie na tego typu preparaty rośnie nawet o kilkanaście procent rocznie.
Jak wynika z ostatnich badań, co druga osoba w Polsce ma problemy z grzybicą stóp. Natomiast wiedza społeczeństwa na temat tej choroby, w dalszym ciągu jest niewystarczająca.
Praca w domu za pośrednictwem komputera, Internetu czy telefonu jest nadal mało rozpowszechniona wśród Polaków. Wiele krajów z UE preferuje taki rodzaj zatrudnienia pracowników. Telepraca to dla pracodawcy zmniejszenie kosztów pracy, a dla pracownika zaoszczędzenie cennego czasu.
Jak można choć częściowo zminimalizować podczas słonecznego opalania ryzyko starzenia się skóry, zmniejszenia jej elastyczności, powstania zmarszczek głębokich, piegów, przebarwień, fotouczuleń czy wreszcie poparzeń słonecznych? Na pewno każdy z nas chce aby tegoroczne wakacje były pełne słońca, relaksu, bez oparzeń słonecznych i problemów z cerą.
Jacek Fedorowicz, polski aktor, satyryk, scenarzysta, reżyser i pisarz kończy dziś 70 lat. Z okazji jubileuszu wydał zbiór felietonów „PastVisko”.
Liczba przypadków utraty danych a nawet zniszczenia podzespołów komputerów lawinowo rośnie w czasie letnich miesięcy. Najczęściej straty ponosimy w wyniku wyładowań atmosferycznych, wysokich temperatur, a także zalań spowodowanych intensywnymi deszczami.
Kompleksowy poradnik dla każdego (niezależnie od wieku), kto marzy o podróżowaniu do innych krajów – bliskich i dalekich – w celu poznania ich mieszkańców, kultury, zabytków i historii. Większość osób rezygnuje z realizacji takich marzeń, ponieważ brak im wiary, że można podróżować i zwiedzać świat za niewielkie pieniądze, oraz nie wiedzą, jak to zrobić.
Z inicjatywy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów rusza dziś ogólnopolska kampania promująca rzeczników konsumentów. 1.400 billboardów z hasłem "Nie daj się oskubać" będzie można zobaczyć w największych miastach, przy trasach wjazdowych i wyjazdowych, centrach handlowych oraz w okolicach szkół i uczelni. Kampania ma przypominać słabszym uczestnikom rynku, że w sporze z nieuczciwym przedsiębiorcą nie są sami.