Liczba wyników: 1649
Internet stanowi medium o stale zwiększającym się zasięgu, coraz więcej Polaków ma do niego dostęp, jego popularność stale rośnie, bo jak powiedział Michael Dell: „lepsza od Internetu byłaby tylko telepatia.”
Jak wynika z raportu „Pacjent: zwierzę" firmy On Board PR i Polskiego Stowarzyszenia Lekarzy Weterynarii Małych Zwierząt na podstawie badań PBS DGA: Internet jest jednym z najważniejszych źródeł informacji dla wielu właścicieli zwierząt.
Wzrastająca popularność kontaktów przez Internet zrewolucjonizowała komunikację w polskich rodzinach. Już ¾ Polaków wykorzystuje komunikatory internetowe do kontaktów z najbliższą rodziną.
Jak obliczyć koszty rozwodowe, znaleźć kompetentnych ekspertów zajmujących się separacją i rozwodem, korzystnie złożyć pozew rozwodowy przez Internet, bezpłatnie uzyskać poradę jak i wyczerpujące informacje? odpowiedzi na te pytania możemy poszukać na jednym z portali rozwodowych.
Jak podaje portal internetowy Naver, już 25 proc. jego użytkowników to osoby powyżej 40 roku życia. Seniorzy w Korei coraz częściej sięgają do komputera by poprzez internet zrobić zakupy, przejrzeć oferty kupna nieruchomości, napisać bloga lub nawet pograć w gry sieciowe z innymi internautami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych będzie miał nowy portal informacyjny. Dzięki niemu każdy klient będzie miał dostęp do świadczonych przez Zakład usług przez Internet. Budowa portalu ma się zakończyć na przełomie 2011 i 2012 r.
Mężczyźni w internecie spędzają najwięcej czasu na szukaniu informacji, podczas gdy kobiety wolą go poświęcić na podtrzymywanie internetowych znajomości. Nie tylko sam rodzaj aktywności, ale również ocena negatywnych zjawisk w sieci jest zależna od płci - pokazują badania „Mądry Internet", wykonane na zlecenie Netii.
Coraz chętniej kupujemy przez internet, ale wciąż wahamy się przed dokonywaniem w e-sklepach płatności online. Tymczasem taka operacja ma wiele zalet.
Internet zmienia zachowania konsumentów również na poziomie lokalnym. Wg badania “User View Wave VII” dla ponad 90 procent badanych internautów źródłem informacji o miejscowych usługach i biznesie są lokalne media online i wyszukiwarki internetowe.
Szkoły publiczne to wciąż najpopularniejsze miejsca, w których Polacy uczą się języków obcych. Jednak coraz częściej poznajemy języki samodzielnie, często wykorzystując mieszankę tradycyjnych i nowoczesnych metod nauki. Multimedia, w tym Internet, to jednak nadal tylko dodatki - wynika z badania ankietowego przeprowadzonego przez ESKK.