Liczba wyników: 1907
Marta Grycan oraz jej trzy córki: Wiktoria, Weronika i Gabriela opanowały polskie media. Konsekwencja w budowaniu wizerunku Grycanek przełożyła się na zarówno na olbrzymie zainteresowanie środków masowego przekazu, jak i niezwykle wysoki ekwiwalent reklamowy. Rodzimych celebrytek nie przyćmiewają nawet amerykańskie Kardashianki – wynika z analizy agencji informacyjnej „Press-Service Monitoring Mediów”.
Rozpoczął się proces rekrutacji do udziału w projekcie „Aktywny emeryt". Projekt ma na celu utrzymanie aktywności zawodowej pracowników powyżej 50. roku życia poprzez podniesienie świadomości i wiedzy w zakresie korzyści płynących z pozostawania aktywnym zawodowo na rynku pracy.
Największy polski portal internetowy zmienia właściciela. Grupa TVN sprzedała Ringier Axel Springer Media AG z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii ("RAS") 75 procent udziałów w portalu za 956 mln zł w gotówce (ok. 217 mln Euro). Wycena Onet wynikająca z transakcji wynosi ok. 1 mld 275 mln zł. Dla TVN środki pozyskane ze sprzedaży stanowić będą istotny element planu zmniejszenia długu spółki.
Kwas acetylosalicylowy i ibuprofen, a także inne leki przeciwbólowe mogą odgrywać pewną rolę w zapobieganiu czerniaka i innych nowotworów skóry.
Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała, że w Polsce Apap i Ibum zdystansowały znaną od dziesięcioleci Pyralginę, a Gripex i Flegamina - Polopirynę.
Blisko jedna trzecia klientów deklaruje, że nie wybrałaby ponownie swojego aktualnego banku. Ta grupa odpowiada za 7 miliardów przychodów dla sektora. Jednocześnie, ponad 8 na 10 klientów korzystało do tej pory z usług tylko jednej instytucji finansowej – to główne wnioski najnowszego raportu firmy doradczej Deloitte.
Opel i Mercedes okazały się najbardziej zaufanymi markami samochodowymi w Polsce, zaś Orlen i Lotos zostały wybrane w kategorii Stacja benzynowa - wynika z badania European Trusted Brands 2012.
Alicja Janosz twierdzi, że za 30 lat będzie wyglądać jak … mały zgred. Dariusz Dudek powiedział, że mniej martwi go, jak będzie wyglądał, bo liczy się by wtedy mieć blisko siebie kogoś bliskiego. A Maciej Balcar ucieszył się, że czas obejdzie się z nim łagodniej, niż sądził. To tylko część znanych i lubianych osób, które wzięły udział w akcji „I ty będziesz seniorem”.
Telewizja Polska przy spadających wciąż wpływach z abonamentu, może nie poradzić sobie z utrzymaniem płynności finansowej - twierdzi Najwyższa Izba Kontroli. Przez wiele ostatnich lat TVP S.A. nie miała żadnej strategii rozwoju, sformułowała ją dopiero w styczniu 2012 roku. Teleizja ponadto zaniżała straty a zyski zawyżała.
TVN i TVN24, RMF FM i Radio Eska – to media, do których mamy największe zaufanie – wynika z 12. edycji badania European Trusted Brands, które co roku przeprowadza wydawnictwo Reader’s Digest.