Liczba wyników: 11772
Prawie 40 proc. Polaków nigdy nie słyszało o telepracy - wynika z badania zrealizowanego przez PBS DGA na zlecenie "Gazety Prawnej" i CMS Cameron McKenna. Spośród osób, które słyszały o telepracy, jedynie 1 proc. badanych zadeklarowało, że kiedykolwiek było telepracownikiem.
Trwające trzydzieści lat badania potwierdziły, że tłuszcze nasycone tłuszcze są szkodliwe dla zdrowia.
Jednym z powodów, dla których osoby starsze przeciętnie jeżdżą wolniej niż osoby młodsze jest fakt, że mają węższe pole widzenia i doświadczają większych trudności z postrzeganiem pieszych pieszych, wynika z nowego badania.
Jak wynika z najnowszego badania Eurobarometru aż 61% Europejczyków uważa, że należy spodziewać się dalszego wpływu kryzysu gospodarczego na zatrudnienie. Co trzeci pracujący Europejczyk poważnie obawia się, że w wyniku kryzysu może stracić pracę.
Mężczyźni w internecie spędzają najwięcej czasu na szukaniu informacji, podczas gdy kobiety wolą go poświęcić na podtrzymywanie internetowych znajomości. Nie tylko sam rodzaj aktywności, ale również ocena negatywnych zjawisk w sieci jest zależna od płci - pokazują badania „Mądry Internet", wykonane na zlecenie Netii.
Prawie 90% dorosłych Polaków w ciągu dwóch ostatnich lat nie miało zleconego badania tarczycy. Międzynarodowa kampania Tydzień Walki z Chorobami Tarczycy zorganizowana w dniach 23-29 maja br. pod patronatem Ministra Zdowia ma pomóc w poprawie sytuacji.
Kolejne badania dowiodły, że nieprawdą jest, iż „starość się Panu Bogu nie udała". Większość ludzi staje się szczęśliwszych wraz z wiekiem, ustalili uczeni na podstawie testów, którym poddano osoby w różnym wieku.
Polscy konsumenci są optymistycznie nastawieni do tegorocznych zakupów przedświątecznych. Aż 61 procent Polaków deklaruje, że wyda na nie tyle samo lub więcej niż w ubiegłym roku - wynika z badania „Zakupy świąteczne 2009" przygotowanego przez ekspertów firmy doradczej Deloitte.
Polacy częściej niż w latach ubiegłych wybierają zakupy w mniejszych sklepach, gdzie mogą liczyć na obsługę sprzedawców - wynika z badania Pentor Research International. Uodporniliśmy się także na klasyczne promocje - te zabiegi marketingowe coraz rzadziej skłaniają nas do nadprogramowych zakupów.
TNS OBOP przeprowadził badania, które miały pokazać, jaki jest – zdaniem Polaków – prawdziwy mężczyzna. Z odpowiedzi respondentów wyłonił się obraz macho, choć, trzeba przyznać, lekko zmodyfikowany, bardziej wrażliwy niż stereotypowy 222;100% facet221;.