Liczba wyników: 12778
Jak pisze "Życie Warszawy", kampanie mające na celu popularyzowanie badań przynoszą czasem wręcz odwrotne skutki, ludzie nie chcą poddawać się badaniom kontrolnym, ponieważ boją się dowiedzieć, że coś im dolega.
O tym, iż aktywność fizyczna korzystnie wpływa na jakość i długość naszego życia wiadomo od dawna, kolejnym potwierdzeniem tego, że nie warto unikać ruchu są wyniki badań genetyków.
Od lutego w czasopiśmie „Focus Historia” będzie można czytać felietony byłego prezydenta Polski, Lecha Wałęsy.
Słynny hiszpański tenor Plácido Domingo dementuje pogłoski, jakoby wybierał się na emeryturę.
Wygląd skóry ma dla każdego z nas niebagatelne znaczenie. Gdy - wskutek starzenia - skóra zaczyna wiotczeć i tracimy na atrakcyjności, zacierają się rysy twarzy, problem jest już poważniejszy. Dla kobiety takim trudnym czasem jest menopauza.
W styczniu 2003 roku firma Ipsos przeprowadziła badanie na temat stylu ubierania się i stosunku do mody polskich kobiet. Z badań tych wynika, że dojrzałe Polki to albo „Tradycjonalistki” - kobiety poszukujące przede wszystkim niedrogich (bo ich dochody są dość niskie), ale dobrych jakościowo, klasycznych i eleganckich ubrań, albo „Spełnione” - noszące odzież wybranych marek, ceniące odmienność, jakość i elegancję.
Za czasów komunizmu w Polsce były niespełnionym marzeniem, dostępnym jedynie w sklepach Pewexu, za to na Zachodzie bawią dzieci już od kilku pokoleń - mowa o słynnych klockach LEGO, które obchodzą dziś półwiecze istnienia.
Decyzje o przyznaniu emerytury wydają organy rentowe właściwe ze względu na miejsce zamieszkania osoby ubiegającej się o świadczenie. Postępowanie o przyznanie emerytury rozpoczyna się po złożeniu wniosku zainteresowanego. Ubezpieczeni urodzeni po 31 grudnia 1948 r. zobowiązani są do osobistego złożenia wniosku, osoby urodzone przed tą datą mogą to zrobić za pośrednictwem płatnika składek.
Otwartość na zatrudnianie niepełnosprawnych pracowników i tworzenie im jak najlepszych warunków do pracy – to główne kryteria w rozstrzygniętym właśnie konkursie dla pracodawców „W pełni zaradni”.
Nie tylko młodość – piękna, zdrowa i beztroska – promuje biżuterię jednej z największych sieci sklepów na polskim rynku jubilerskim. W najnowszej kampanii reklamowej Sklepów Jubilerskich YES zwrócono uwagę ku osobom, które „dwudziestkę” już dawno mają za sobą.