Liczba wyników: 14047
Z najnowszych badania Eurobarometru - badania przeprowadzonego w końcu ubiegłego roku na zlecenie Komisji Europejskiej wśród mieszkańców wszystkich państw Unii Europejskiej wynika, że Polska jest na drugim miejscu pod względem religijności. Bardziej religijni od Polaków są Maltańczycy - pisze "Super Express".
Nadmierna waga jest odpowiedzialna za 4 proc. diagnozowanych co roku nowotworów.
Bruce Willis przyznał, że po rozwodzie z Demi Moore nie planował znów wiązać się z kobietą. Aktor, który w 1998 roku rozstał się z Moore, zmienił swoje postanowienia, gdy poznał obecną małżonkę, Emmę Heming.
4-go lutego obchodzono Międzynarodowy Dzień Walki z Rakiem. Wspomniany dzień ustanowiony został na Światowym Szczycie do Walki z Rakiem zorganizowanym pod egidą prezydenta Francji i dyrektora generalnego UNESCO w lutym 2000 roku w Paryżu.
Co roku zima zaskakuje drogowców, którzy rzadko są odpowiednio przygotowani do nagłych opadów śniegu. Zaskakuje także kierowców, którzy ze zmianą opon z letnich na zimowe czekają zdecydowanie za długo.
27. września obchodzimy Światowy Dzień Serca. Celem tej imprezy jest profilaktyka chorób serca, które stały się jednymi z najczęstszych schorzeń cywilizacyjnych, a na które co roku umiera 17 milionów osób na świecie.
Ian McKellen został aktorem po to, aby poznawać innych homoseksualistów. 70-letni gwiazdor, który w 1988 roku publicznie przyznał, że jest gejem, czuł się odizolowany od społeczeństwa, póki nie został aktorem.
Choć zaćma to jedna z najczęstszych chorób oczu w grupie osób powyżej 60 roku życia wiedza na temat skutecznego leczenia tej choroby jest wciąż niewystarczająca. By to zmienić, jesienią rusza kolejny cykl wykładów edukacyjnych na Uniwersytetach Trzeciego Wieku.
W porównaniu z rokiem 2006 spadła liczba Polaków działających w organizacjach społecznych. Jak pokazują wyniki najnowszego sondażu CBOS w 2007 roku należało do nich 11 procent ankietowanych, podczas gdy rok wcześniej – 23 procent. Tylko 7 procent spośród członków organizacji działa w nich aktywnie.
W tym roku w okresie od 1 listopada do 26 grudnia w telewizji wyemitowano 19 tys. 773 spoty reklamowe, w których został wykorzystany motyw Mikołaja – wynika z danych opracowanych przez TNS OBOP. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów prawie 64,5 mln PLN.