Liczba wyników: 6796
Wyniki badania "Szkolenia w Polsce. Era Profesjonalizacji" zrealizowanego w maju ubiegłego roku przez Ipsos wskazują, że prawie połowa Polaków (47 proc.) odczuwa potrzebę poszerzania kwalifikacji i umiejętności, podczas gdy w 2000 r. odsetek ten wynosił tylko 31 proc.
Z badań przeprowadzonych przez wrocławską firmę IMAS International wynika, że największym zaufaniem Polaków cieszą się takie marki samochodów, jak Toyota, Audi i Volkswagen. Listę 10 najpopularniejszych marek zamykają Daewoo, Fiat, Ford i Skoda.
Aż 72 procent kobiet w wieku 25-55 lat miewa z różnych powodów problemy z wydolnością żylną kończyn dolnych. Dolegliwości te częściej występują u starszych badanych. I choć większość Polek orientuje się w przyczynach bólu i cięzkości nóg, tylko jedna piąta z nich sięga po preparaty przeciwdziałające takiemu stanowi.
Kinga Rusin i Marcin Prokop to zwycięzcy rankingu prezenterów telewizyjnych, z którymi Polacy chcieliby porozmawiać przy filiżance herbaty – wynika z raportu „Lipton. Lekkie Przyjemności Polaków”.
Jak wynika z sondażu TNS OBOP, ubiegłej jesieni grypę, bądź ostre przeziębienie przebyło 28% Polaków. 30% respondentów zaś stwierdziło, że w ich otoczeniu było więcej chorych w porównaniu do poprzednich lat.
Wieczorny drink po długim dniu pracy i wykonywania innych obowiązków to dla wielu codzienny rytuał, z którego niechętnie rezygnują. Brytyjscy lekarze zalecają jednak, by chociaż w dwa dni w tygodniu zastąpić napoje wyskokowe czymś „bez procentów" - dzięki temu można istotnie poprawić stan zdrowia.
Jedna na trzy osoby dorosłe polskiej populacji w ogóle nie korzysta z sieci. Istnieją dwie przyczyny takiego stanu rzeczy – po pierwsze Internet dociera do niespełna 70 procent gospodarstw domowych, a po drugie po sieci prawie w ogóle nie „surfują” osoby po 50 roku życia.
Starzenie się społeczeństwa to jeden z problemów współczesnego świata, przyjmując, że za seniora uznaje się osobę, która ukończyła 60 lat szacuje się, że na świecie żyje ok. 605 mln ludzi starszych. W Polsce seniorzy stanowią 13 procent społeczeństwa.
Cena przegrywa z jakością? Okazuje się, że dla wielu osób tak właśnie jest w przypadku wyboru operatora komórkowego. Dla 41 procent respondentów cena jaką ponoszą za usługi komórkowe jest podstawowym kryterium wyboru – wynika z badania Ericsson.
Z najnowszego sondażu CBOS wynika, że niemal co trzeci Polak (29%) twierdzi, że spośród chorób wzbudzających największy lęk, najbardziej obawia się chorób psychicznych. 31% respondentów przyznaje, że czasem martwi się o swoje zdrowie psychiczne.