Reklama natywna to wysokiej jakości treść, którą użytkownik z zaciekawieniem przeczyta i wzbogaci swoją wiedzę na temat, który go interesuje. Obecność Reklamodawcy jest zaznaczona w nieinwazyjny, ale widoczny sposób. Artykuł natywny zachęca w sposób pośredni do szukania innych informacji na ten temat (na przykład na stronie Reklamodawcy). Połączenie ciekawej treści, której poszukuje użytkownik z przekazem reklamowym zmniejsza szanse na zignorowanie reklamy. Po przeczytaniu artykułu użytkownik w przyszłości chętniej zakupi produkt lub skorzysta z usługi firmy.
W ramach artykułu natywnego gwarantujemy:
umieszczanie tekstu Reklamodawcy w dziale dobranym tematycznie
umieszczenie artykułu w odpowiednim listingu tematycznym w na stronie głównej serwisu
wkomponowanie tekstu Reklamodawcy w otoczenie treści wartościowych dla czytelnika
Cena: 950 zł netto za 1 artykuł
Zasady emisji:
Publikacja tekstu następuje po akceptacji i ewentualnych zmianach redakcji
Artykuł dostarczony przez Reklamodawcę publikowany jest w formie tekstu redakcyjnego.
Artykuł zawiera treści merytoryczne, opisuje zjawisko lub rozwiązanie problemu, bez odnoszenia się do konkretnych marek, produktów czy usług.
Artykuł może zawierać jeden link do strony Klienta (nofollow)
Artykuł posiada na końcu tekstu adnotację : „Artykuł przygotowany przy współpracy z firmą X”
Artykuł promowany jest jak każdy inny tekst redakcyjny