2012-06-21 18:59 autor: malsko
7 920 odsłon
Kategoria: Zakupy w sieci
Zamówiłam coś przez internet, zapłaciłam, minęło ponad 4 tygodnie a ja nic nie dostałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Pani twierdzi,że wysłała ale nie wysyła nr nadania przesyłki. Nie odpowiada na maile. Myślę , że w ogóle nie wysłała towaru. Co mogę teraz zrobić żeby jak najszybciej odzyskać pieniądze?
2013-06-14 19:33 autor odpowiedzi: bazibart
Proszę wysłać pismo (listem poleconym z potwierdzeniem odbioru) i wezwiać sprzedawcę do realizacji umowy (albo zwrotu środków ) wyznaczyć mu na to termin z zagrożeniem, że powiadomi się organy ścigania o podejrzeniu popełnienia oszustwa.
Jeśli sprawę chce się załatwić sprawę kompleksowo proponuję też udać się do Rzecznika Konsumenta odpowiedniego do miejsca zamieszkania
smiling skomentował/a odpowiedź 2014-02-25 17:58
to jest jedyna dobra rada
Dodano 2011-07-27 16:50 przez leoni
Witam serdecznie, chcę założyć sklep internetowy. Czy muszę mieć kasę fiskalną? Czy wystarczy, że będę wystawiać wszystkim faktury VAT?
Dodano 2013-03-13 01:02 przez janina_wol
Czy ktoś może mi polecić dobry, sprawdzony sklep internetowy, w którym kupię nietypowe rozmiary butów damskich? Noszę rozmiar 42... i potrzebuję eleganckich butów do sukni balowej. Wyzwanie...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
REKLAMA
adaku
2016-11-20 19:32
adaku
2015-03-23 13:53