ODPOWIEDZI Z KATEGORII: INTERNET [ pokaż wszystkie ]
Pytanie zadane: 2015-08-05 13:06 przez wiszymanska
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA INDRICOTHERIUM:
Spróbujcie usunąć historię przeglądania. [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Internet
Pytanie zadane: 2015-05-16 23:45 przez aniabela
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA INDRICOTHERIUM:
W przeglądarce Mozilla w podobnych przypadkach pomagało mi:pomoc>informacje dla pomocy technicznej>odśwież program Firefox.Ostatecznie można usunąć przeglądarkę i zainstalować na nowo. [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Internet
Pytanie zadane: 2014-10-19 11:40 przez sajmon52@o2.pl
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA INDRICOTHERIUM:
Sprawdź,czy w górnym prawum rogu na pasku menu widnieje ikona adblockplusa(taka czerwona jak znak stopu).Jeżeli nie-zainstaluj ponownie.Może popełniłeś jakiś błąd a moze masz go wyłączonego?kategoria: Internet
REKLAMA