ODPOWIEDZI Z KATEGORII: INTERNET [ pokaż wszystkie ]
Pytanie zadane: 2017-12-31 13:08 przez pojedynka
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA FRASAG:
Koleżanko Miła:Warto spróbować restartu- wyłączyć z prądu i po kilku minutkach włączyć ponownie. Jeśli to nie pomaga to tam powinien być przycisk RESET- przywróci ustawienia fabryczne- ale trzeba ruter od nowa konfigurować. Jeśli i to zawiedzie to masz gwarancję- oddaj do naprawy. Pozdrówki. [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Internet
Pytanie zadane: 2017-07-12 16:56 przez ryza1937
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA FRASAG:
Kolego: sprawdź czy przypadkiem nie przestawiło Ci się powiększenie- te 3 kropki w prawym górnym rogu. Jeśli będzie dobrze, tzn. na 100 to może wrzuć nam zrzut ekranu, żebyśmy widzieli jak to wygląda. Ale nie tutaj, tylko załóż temat na Forum w eSenior, np. w wątku "Pomogę każdemu" lub "Poznać kompu... [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Internet
Pytanie zadane: 2017-03-07 17:30 przez alodia1949
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA FRASAG:
Nie mam FB, ale mam Firefoxa. Spróbuj wyczyścić ciasteczka w przeglądarce- powinno pomóc. (Opcje-prywatność- historia). Ale potem trzeba się będzie wszędzie ponownie zalogować. [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Internet
Pytanie zadane: 2017-03-07 22:15 przez Helenka2017
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA FRASAG:
Witaj Helenko.Na stronie głównej Seniora też nie widzę swojego profilu. Ale jest na samej górze mój nick- kliknę na niego i mam profil. Ale nie wiem czy dobrze Ciebie zrozumiałem- jeśli źle to doprecyzuj swój wpis proszę. Pozdrawiam. [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Internet
Pytanie zadane: 2017-01-31 15:22 przez LaKaja
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA FRASAG:
Tu masz wyciąg z Regulaminu:"Co zrobić, gdy nie chcę już uczestniczyć w Klub Senior Cafe Użytkownik podaje swoje dane osobowe wyłącznie dobrowolnie i sam decyduje komu i w jaki sposób je udostepnia (dane w profilu, podpis, stopka etc.). Każdy użytkownik może samodzielnie usunąć wszelkie treści (w ty... [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Internet
Pytanie zadane: 2016-08-21 09:05 przez Sympatyczna ruda
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA FRASAG:
Hej Symatyczna!Jeśli nic nie zostało wykasowane to zaocznie trudno Ci coś poradzić- napisz na Pomoc- górna belka. Tam jest też tak że pomimo że na laptopie ustawiłem i mam wszystko otwierane na 1 klik to tam trzeba 2 kliki. Pozdrawiam. [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Internet
Pytanie zadane: 2016-06-20 14:41 przez jesien21
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA FRASAG:
Spróbuj odłączyć całkiem zasilacz rutera od prądu i chwilę poczekać- tak do 2 minut. Potem znowu włączyć. Jeśli to nie pomoże to zobacz czy na kablu jest stabilnie- może ruter do wymiany jest. Jeśli jest dzierżawiony od operatora to powinni wymienić. [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Internet
Pytanie zadane: 2016-04-17 23:18 przez BożenaC.
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA FRASAG:
Bożenko:Na takie pytanko nikt Ci mądrej rady nie da. Sama wiesz najlepiej gdzie i ile czasu dzwonisz- czy do "swojaków", czy za granicę, co chcesz oglądać i jaki internet Ci potrzebny. No i nikt z nas nie wie co jest dostępne tam gdzie mieszkasz. Podaję pomocny link, ale nie jest aktywny celowo, bo ... [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Internet
Pytanie zadane: 2016-02-12 09:04 przez aniabela
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA FRASAG:
Pewnie chodzi Ci o rozszerzenie WOT. Sprawdź czy masz takie i czy jest włączone. Dla każdej przeglądarki trzeba pobrać osobno. A potem można zalogować się tam na swoje konto i również sama będziesz mogła opinie dodawać. [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Internet
Pytanie zadane: 2016-01-22 13:54 przez mieczyslaw-janusz
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA FRASAG:
Nie widzę opcji żeby wyeksportować wiadomości z konta Onet. Ale jeśli nie masz tego zbyt dużo, to proponuję otworzyć wiadomość i PRZEŚLIJ DALEJ- na nowe konto. Wiem że jest taka opcja eksportu w niektórych klientach poczty, nawet Windows Live i outlook, ale jeśli korzystasz z poczty tylko przez www ... [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Internet
REKLAMA