Muszę kupić pralke. Ale ponieważ poprzednia popsuła się po 2,5 roku użytkowania tak, że naprawa byłaby niewiele mniej kosztowna niż nowa, chciałabym się zabezpieczyć. Niestety, pralki jakie sobie upatrzyłam nie mają opcji przedłużenia gwarancji przez producenta. Ale w sklepach internetowych natknęłam się na taką opcję, oferowaną przez firmy ubezpieczeniowe. Czy ktoś z tego korzystał i czy rzeczywiście to działa? Bardzo proszę o jak najwięcej konkretnych przykładów, nie stać mnie na kupowanie drogiego sprzętu co dwa lata :(
2012-06-29 14:09 autor odpowiedzi: bodzio2
Ja akurat korzystałem z takiej gwarancji, na pralkę, która miała gwarancje 2 lata, a przedłużyłem ją do 5 lat, i faktycznie nie żałuję, poniewaz w 3 roku użytkowania rozleciały się łożyska na bębnie, i zgłosiłem reklamacje, pralka zostala naprawiona bez problemu.
Oczywiście pralkę kupiłem w dużej sieci EURO-AGD, wtedy tylko zapłaciłem 80 zł, za przedłuzenie gwarancji, opłaciło się, nie wiem jak to działa przy zakupach internetowych, ale myślę że podobnie, pozdrawiam.
2014-03-25 10:10 autor odpowiedzi: smiling
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
REKLAMA
adaku
2016-11-20 19:35
adaku
2016-12-11 13:41