2013-09-18 17:43 autor: katarzyna01
6 014 odsłon
Kategoria: Firmy turystyczne
Witam, bardzo proszę o radę- czy mogę odstąpić od umowy, złożyć reklamację jeżeli zmieniono mi godz. wylotu i przylotu? zamiast wylotu o 7:45 wylot jest 20:45 a powrót zamiast 20:35 jest o 10:45? można coś z tym zrobić??
2013-09-19 14:16 autor odpowiedzi: Michał Laskowski
Witam serdecznie,
aby odpowiedzieć na Pani pytanie z 100% pewnością musieli byśmy znać nazwę organizatora wycieczki. Każdy z organizatorów ma inne ogólne warunki uczestnictwa (OWU). Jeśli nie ma Pani warunków uczestnictwa do opisanej wycieczki może je Pani pobrać z www.Qtravel.pl przy ofercie danego organizatora prezentujemy warunki uczestnictwa.
Ponieważ większość z organizatorów stosuje podobne zapisy w zakresie o który Pani pyta, po analizie odpowiedź najprawdopodobniej będzie taka, że organizator zastrzegł, iż pierwszy i ostatni dzień wypoczynku są przeznaczone na podróż (tzw. dni operacyjne). Jeśli wylot lub przylot odbywa się właśnie w te dni wszystko jest zgodne z umową i OWU. Jeśli nastąpiłaby zmiana powodująca, że podróż odbywa się także w dni wypoczynku w takim przypadku ma Pani jak najbardziej prawo do reklamacji.
Pozdrawiam
Michał Laskowski - Dyrektor Działu Sprzedaży Qtravel.pl
2015-08-25 22:06 autor odpowiedzi: smiling
Przecież zapoznała się Pani z warunkami organizatora i zapewne jest tam poruszana taka możliwość
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
REKLAMA