Uwaga na tzw. urządzenie do "oszczędzania energii" o nazwie Energy Saver Pro. Zgodnie z informacją umieszczoną na oficjalnej stronie firmy, to urządzenie miało oszczędzać do 75% energii elektrycznej. Firma zobowiązywała się również do załatwienia reklamacji, w tym zwrotu pieniędzy, gdyby urządzenie nie spełniało tych kryteriów. Zakupu urządzenia dokonałem w marcu 2015, za cenie 155zł. Zapłaty za dostarczony towar dokonałem poprzez kuriera: ARKADIS 75-132 Koszalin ul. Mieszka I 22B Zanim dokonałem zakupu, przez około miesiąc czasu, codziennie notowałem stan licznika energii elektrycznej, po to aby móc stwierdzić, czy rzeczywiście urządzenie oszczędza energię.Po włączeniu urządzenia do sieci, codziennie sprawdzałem stan licznika i nie stwierdziłem żadnych oszczędności w zużyciu prądu. W dniu 17.03.2015r. złożyłem reklamację pocztą elektroniczną. Otrzymałem odpowiedź o treści: "Szanowny Panie, Pana sprawa została przekazana do Działu Reklamacji, który prześle Panu pełną instrukcję, gdzie należy zwrócić produkt oraz jak zostaną zwrócone Panu pieniądze. Prosimy o niewysyłanie urządzenia na podany przez Pana adres, gdyż jest to adres kuriera. Z poważaniem" Firma znajduje się w USA! (TopWeb Offers Pro LLC, Trolley Square Suite 20C 19806, Wilmington, DE, NIP 33-1223212 Od tamtej pory w tej sprawie nic się dzieje. Ponadto regulamin pośrednika zawiera klauzulę o treści: "V. TWOJE OBOWIĄZKI JAKO KLIENTA: Klient ponosi odpowiedzialność za wybór swojego produktu i jego przydatność do celów. Klientowi nie wolno podejmować działań, które mogą zaszkodzić dobrej opinii, bezpieczeństwu i/lub dostępności usług naszej firmy." Jest to sprzeczne z moim prawem konsumenta, gdyż mam prawo wyrażać opinię o produkcie. Pojawia się też podejrzenie że skoro zawarł taką klauzulę, to mógł wiedzieć, że jego towar jest bublem i dlatego zabezpieczył się takim wpisem.